۱۴۰۱ بهمن ۱۰, دوشنبه

تداوم بازداشت و بلاتکلیفی هادی میرزایی در زندان تهران بزرگ



 

خبرگزاری هرانا – هادی (عباس) میرزایی، کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر، علیرغم گذشت بیش از ۵۰ روز از زمان دستگیری، همچنان در زندان تهران بزرگ در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد. 

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، هادی میرزایی کماکان در زندان تهران بزرگ در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده وی به هرانا گفت: “آقای میرزایی در تاریخ ۲۱ دی ماه به بند شش زندان تهران بزرگ منتقل شد.”

هرانا پیشتر در گزارشی به تداوم بازداشت این شهروند پرداخته بود.

یک منبع مطلع در خصوص بازداشت هادی میرزایی به هرانا گفته بود: “هادی روز شنبه ۱۹ آذر در نزدیکی دفتر کارش در خیابان ستارخان تهران دستگیر شده است و تاکنون دو بار با خانواده تماس داشته که در این تماس ها فقط کمتر از یک دقیقه صحبت کرده است. اولین تماس وی ۲۴ ساعت بعد از دستگیری و دومین تماس بعد از دو هفته صورت گرفته و از آن زمان هیچ اطلاعی از او در دست نیست.”

هادی (عباس) میرزایی، ۳۵ ساله، کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر، آهنگساز، نویسنده و کارشناس برجسته تمبر و اسکناس است.

 

در رابطه با اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

بازداشت مهسا امینی زن جوان ۲۲ ساله به بهانه بدحجابی توسط پلیس امنیت اخلاقی و سپس جان باختن او در زمان بازداشت به موج گسترده ای از اعتراضات سراسری در ایران دامن زد. معترضان در طولانی ترین اعتراض سراسری-پیوسته در عمر جمهوری اسلامی، با شعار محوری “زن، زندگی، آزادی” از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ در اعتراض به عملکرد، قوانین و ساختار حکومت به خیابانها آمدند. هزاران بازداشت شده، صدها کشته و زخمی از جمله نتایج برخورد خشونت آمیز نهادهای امنیتی-انتظامی با معترضان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.