۱۴۰۱ بهمن ۱۰, دوشنبه

شعارهای شبانه و ضدحکومتی در مناطق مختلف تهران

 

مناطق مختلف شهر تهران از جمله تهرانپارس و نارمک در شرق و شهرک نگین غرب و اکباتان در غرب پایتخت شامگاه یک‌شنبه بار دیگر صحنه شعارهای شبانه و ضدحکومتی جمعی از مردم معترض بود.

معترضان در تهرانپارس واقع در شرق تهران شامگاه یک‌شنبه نهم بهمن ماه به سردادن شعارهای شبانه علیه جمهوری اسلامی پرداختند که «بسیجی بسیجی، شرمت باد شرمت باد» «مرگ بر دیکتاتور»، و «مرگ بر حکومت اعدامی» از جمله این شعارها بود.

منطقه نارمک نیز در شرق تهران یک‌شنبه شب شاهد شعارهای شبانه معترضان بود. معترضان در نارمک از داخل خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی خود از جمله شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر جمهوری اعدامی» سردادند.

جمعی از مردم شهرک اکباتان در غرب تهران هم شامگاه یک‌شنبه بار دیگر با سردادن شعارهای شبانه به اعتراضات خود ادامه دادند. «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»، «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «مرگ بر دیکتاتور» از جمله شعارهایی بود که معترضان از فراز برج‌های مسکونی اکباتان سردادند.

شهرک اکباتان از آغاز اعتراضات سراسری تاکنون از کانون‌های اعتراضات ضد حکومتی در تهران بوده است. نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در سومین ماه اعتراضات سراسری با بازداشت‌های گسترده و چند مرحله‌ای ساکنان اکباتان، اقدامات گسترده‌ای را برای سرکوب اعتراضات در این شهرک اجرا کردند اما اعتراضات در اکباتان در پنجمین ماه اعتراضات همچنان ادامه دارد.

شهرک نگین غرب در منطقه ۲۲ تهران نیز شامگاه یک‌شنبه نهم بهمن ماه صحنه سردادن شعارهای شبانه و ضد حکومتی از سوی جمعی از مردم معترض بود. معترضان در این منطقه غرب پایتخت در شعارهای شبانه خود از جمله شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر حکومت بچه‌کش» سردادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.