۱۴۰۱ بهمن ۲۸, جمعه

وضعیت قرمز در شهر سفیدپوش کوهرنگ؛ نماینده مجلس: نیاز به تجهیزات پیشرفته برف‌روبی هست

 



با وجود آنکه از هفته گذشته اعلام شده بود که وضعیت جوی مناطق مختلف کشور چه وضعیتی خواهد داشت اما پس از بارش سنگین برف در منطقه «کوهرنگ»، مسئولان محلی و دولتی اعلام کرده‌اند که غافلگیر شده‌اند و «درخواست کمک» دارند. 

قدرت‌الله حمزه، نماینده کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در این ارتباط گفته است: حجم برف در حدی است که دیگر «با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه ها را باز کرد.»

او با اعلام اینکه تاکنون در گازرسانی به منازل «مشکل خاصی» وجود نداشته، افزوده است: درخواست کردیم «وسایل بیشتر و جدیدتری» در اختیار استان قرار گیرد.

براساس اعلام شهباز اکبری، فرماتدار شهر کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری، فعالیت «سامانه بارشی بسیار قوی» در چند روز گذشته، موجب شد تا ارتفاع برف به «۲/۵ متر» برسد.

برخی از کاربران تصاویری از کوچه‌ها و خانه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند که در آنها سراسر محوطه را برف گرفته و تنها تونلی باریک برای رفت و آمد ایجاد شده است.

به نوشته رسانه‌های ایران، بارش برف در کوهرنگ امروز و فردا نیز «با شدت» ادامه خواهد داشت و این در شرایطی است که به گفته فرماندار این شهر، راه‌های ارتباطی ۸۰ روستا و چندین گردنه مواصلاتی منطقه بسته شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

با گذشت ۱۸ ماه؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی رضا عرب پور در زندان شیبان اهواز

  خبرگزاری هرانا – رضا عرب پور، شهروند بازداشت شده در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در ایذه، علیرغم گذشت هجده ماه از زمان دستگیری، کماکان به صو...