۱۴۰۱ بهمن ۱۰, دوشنبه

دستکم دو تجمع اعتراضی برگزار شد


 

خبرگزاری هرانا – امروز یکشنبه نهم بهمن ماه، تعدادی از خانواده ها و بستگان زندانیان محکوم به اعدام، در مقابل ساختمان قوه قضاییه در تهران دست به تجمع زده و خواستار توقف اجرای حکم اعدام نزدیکانشان شدند. همچنین، جمعی از مالباختگان شرکت “مفتاح رهنورد”، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند. 

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۱، تعدادی از خانواده ها و بستگان زندانیان محکوم به اعدام، در مقابل ساختمان قوه قضاییه در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

خانواده های زندانیان محکوم به اعدام، با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای “اعدام نکنید” و سر دادن شعار، خواستار توقف اجرای حکم اعدام نزدیکانشان شدند.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:12
نمایشگر ویدیو
00:00
01:07

تجمع مالباختگان شرکت “مفتاح رهنورد”

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۱، جمعی از مالباختگان شرکت “مفتاح رهنورد” در اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولان و بلاتکلیفی پنج ساله خود، دست به تجمع اعتراضی زدند.

بر اساس این گزارش، معترضان در سال‌ های ۹۶ و ۹۷ با پرداخت مبالغی اقدام به پیش‌ خرید خودرو کرده‌ اند، اما تاکنون خودرویی به آن‌ها تحویل داده نشده است.

چندی پیش سخنگوی قوه قضاییه در این خصوص گفته بود: “پرونده مفتاح رهنورد ۱۶ متهم داشت و حکم حبس جزای نقدی و رد مال در حق بیش از ۱۶۰۰ نفر از شاکیان صادر و برای اجرای حکم به دادسرای کارکنان دولت ارسال شده است.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.